13 Temmuz 2010 Salı

peki saat gecenin 12 bucugu olmusken yarin 7de kalkip ise gidecekken gecenin bu saatinde beni bilog yazmaya iten sey nedir ? nedir ha sorarim

nasil olsa 10 da da yatsam uykumu alamiyorum uyumamaya karar verdim bugun hihi bencede.
3 haftadir is hayatina atilmis bulunmaktayim sayin bilog , mutlu muyum mutluyum ama simdiden nereye kadar gidicek bu diye dusunmeye baslamadim degil bazen oluyor diyorumki kendi kendime bu hayatta hic bisey bana gore degil asalak gibi yasayayim en iyisi.
haftasonlari hic bir seye yetmiyooooor her haftasonuna birsey sikistirmak istiyorum sehirdisi olsun istanbul olsun tatil olsun adana olsun bodrum olsun cok uctum biliyorum ama yapicam of bide simdi gozum takildi su goz damlasini damlatmam lazim benim kremide surmeliyim falan. gerekli bilgiler veriyorum farkindayim ben yatsam iyi olcak bide artik vakit buldukca yazmaliyim sana
biliyorum
tamam aklimda
operim



0 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;