28 Aralık 2009 Pazartesi

Mucellam rejimim

Onsuz yapamadigin insanlar vardir ya kimse onlarin yerini almaz,kimsenin yaninda onlarin yaninda hissettigin gibi rahat hissedemezsin .Iki tane var hayatimda benim bunlardan .
Mucumellamla msn msj telefon derken gunun 5743 saati hic durmadan konustugumuzu farkedip,birden telefonda sessiz kalinca,birbirimize soyleyecek bisey bulamayinca konusmamaya karar vermemizle basladi hersey.
Oha inanilmaz zordu ! ve konusmazkende gunlukvari birseye yazalim dedik birbirimize ne yazmak istiyorsak o anda..
Iste benim notepad'im az biraz sansurlu :)

hihi haber vermeden cikmanda cabasi .............................

aa tamam iletine yazmissin idjasljdlsakd afern :B

teoman mavi kus ile kucuk kiz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :/


ponpin dbasjhdgjasd

HAHASKAJSLKAJsjls YENIyil afslerinde doors keske DJ METECAN YAZMASaYMIS ahaahahah

suan ne kdr gereksz seyleri sennle paylastgmi anladim. elim gitti klavyeye suan cok tuvaletim var yazacaktim . djaslkdjaslkd :D


engin msj atmis gerci hbrn vardir her gun batiminda sen aklima geliorsun
die bende hanii oo gunesnn batisii bziitanriya inandrsii dedim sora o ise gunesin dogusuu batisi farklii nasil yasanirsa yasadim ben askiii
kjdhkajshd yazmis :D

suan engini nasil kiskandigimi anlatamam . clubta ne isleri var ya of :/

neyse dugunden geldim ustum basim duruor cikariyim geliim devam ederiz jfhsjdkfhdshflkhdslksfjd

yoklugunda denizle arkdas olduk,kendisi cok iyi bir kiz..................................


uzun zamandir aglamadigimi farkettim soyle bi kac haftadir,aglamam gerekti aglayamadim. ve cidden icimde cok kotu patlayacagini hissediyorum !

sanirim yaticam..sende yoksun saat oldu 2:17. engin iyi bi insan daha taniyamadik ama onu sevdim .

bu arada yarn sarhos olup sana msj fln atarsam simdiden ozur dilerim..................... dsjdflkjdslkfj


yattim ben :/ siir cok guzeldi ..


off cikmissin konusmasakta orda olsaydin ii geliodu bana.. saat 04:05


keske burda olsaydin dugune gidiyorum hazirlandim sana kamera acicaktim fln . bugun biraz seni ihmal ettim not defterime pek biseyler yazamadim
bilmiyorum olan seyler var anlatacagmda onemli deil hicbiri,hcbiri seni ozlemem kadar onemli deil sanirim.OZLEDIM !

pelinin tivitira yazdigi malliklari napacaz sdjalsdjlsad hahaha bu kiz beni olduruor ya :D

hihi supris ya evde yoksan bencede.

SENI SEVIYORUM .

27.12.2009



1 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

principessa dedi ki...

bu kız seni gördü ve sana kazak ördü
uuu yeeeeaaaah man hatta sana puanım 9 kanka :D
abi aynısını benimde yapmam lazım hemen yapıoreeeee
seni çok seviyorreeee!

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;