10 Aralık 2009 Perşembe

Asalaklik forever

Ilk defa yazimi daha yazmadan basligini koydum . Cunku bu aralar gundem 1 numara! asalak gibi yasiyoruz. Dun , biri daha korpecik universite ogrencisi digeri ise is hayatina atilmis bankanin tozunu dumanini yutmus 2 arkadasimla bulustum.Ben sanki onlari disaridan oylece izledim.Biri sinavlarindan yakiniyor digeri evlenip cocuk sahibi olmak istediginden ! Evlilik herhalde bana suan olabilecegi en uzak mesafede.Ogrencilik desen belki..O iki hayatin tam ortasindayim suan vasifsiz bir eleman. Neyse bundan mutevellit sanirim dunku bulusma bende bir etki yaratmis olacak bugun bir kac yere cv gondermeye basladim yavas yavas alistirma yapiyorum.
Bu kadar mi sikici olur cv hazirlamak ? cover letter nedir ? benim hobilerim neler ? deneyimlerimi nasil anlatacagim ? amerikada ne olarak calistim ? dil seviyem hangisi ? hangi programlari biliyorum ? word ? excel ? hihi evet bencede onlar cok gecerli programlar suan,boslugumu bir kez daha anlamis bulunmaktayim.

Ne olur soyle damdan duser gibi deloitte 'un yada p&g 'nin ortasina dussem ?



0 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;