26 Temmuz 2010 Pazartesi

abi pms den nefret ettigimi soylememe gerek var mi ?
kendimi taniyamiyorum ben bende degilim mechullerdeyim kirip dokesim var,tersleyesim var,nefret edesim var kurtulmaninda yolu yok isin garibi cekeceksin bunu duzeltemiyorsun o dahada bi sinirini bozuyo ya noluyo neden boyle dedim neden boyle yaptim derken is isten coktan gecmis demissin yapmissin ama her seferinde de bak stresliyim ondan boyle deyince yemiyo tabi..
yok kimse mi anlamaz halden bisey dersin dahada ustune gelirler git gel naber sonra..
diyorum zaten kurgu yetenegim hat safhada gelismis bir insan olarak bu donemlerde ultra kurgular yapabiliyorum neyse sonuc olarak cekilmez igrenc bi insanim ben bu ara

ooof hadi bay

0 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;