28 Temmuz 2010 Çarşamba

Yattım ben ama aklıma ne geldi su martılar var ya otmese ya onlar nasıl olur ? Olseler falan..ya gece geç vakitte ya da sabah çok erken ciyak ciyak icimi bi huzursuzluk kapliyo sorma sabah erken kalkmayı hatirlatiyolar sanırım ondan halbuki eskişehir'den
eve geldigimde ne kadar huzurlu gelirdi onların sesi niyeyse..
Bugün için dünden beri kendimi mesaiye kalicam diye hazırlıyodum hatta saat 5e geldi beni aldı bir hüzün abarttim sinirimde bozuk gozum falan doldu aglamakli gözlerle bakıyorum esra hanima bir iki is verdi sonra elif sen çıkabilirsin dedi bende bir sevinc bir sevinc sorma
bir başka mutlulukumun nedenide yarin berk istanbul'daa :) bide bide Ekim'den sonra hep İstanbul'da hophop !
Ozlemisim !
Hazir martilar cenesini kapamisken ben uyusun mu ?
lee babay


0 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;