13 Temmuz 2010 Salı

mini mini mayni

Ise basladigimdan beri 3 haftadir oyle bir kargasa oyle bir aslinda cok guzel hayat ama ayni zamanda cok yorucu suregeldi gitti bugun eski rutine geri donduk sanirim.Berk gitti adana'ya gitme yoksa atlarim en yakin kopruden dedim dinlemedi gitti.Is olayi bir an once olsun tek istedigim git geller can sikici.

Bugun is yerinde en sikici gunumu yasamis olabilirim bilog canimiz cigerimiz seniorlarimiz tatilde butun gun boyunca 1 tane yapicak sey bulamadik ustune ustluk biseyler yapiyormus gibi gorunmek lazim. En zoruda bu bilir misin caktirmadan gazete okumak,blog yazmak,twitter'a bakmak ama ayni anda onundeki kagida biseyler karalamak,sacma sapan tik atmak,rakamlar yazmak hihi arada gulayla iki dedikodu ama is hakkinda konusuyormus gibi yapmak.Ilginc bi yer bu isyeri kimse birbiriyle ilgilenmiyor gibi ama aslinda gozler ustunde hissediyorsun falan .

Bide sevgili annecigimiz tatile gitmis bulunmakta eve geldim kofte kizarttim makarna yaptim aa bide corba sonra nermincim aradi naptin kizim diye dedim anne kofte kizartiyorum hazir kofteyi bende kizartirim diye payladi bide napsaydim acaba borek falan mi acsaydim iyi olurdu keske acsaydim..
Dustan ciktim bir el uzanir mi bana sacimi basimi tarasin toplasin duzlestirsin yarin giyecegim kiyafeti hazirlasin altina hangi ayakkabiyi giyecegimi secsin en acisiz olani falan dicem ama oyle bi ayakkabi yok ben masanin altinda cikariyorum bazen ayakkabilarimi oylede degisik bi kizim :)

operim seni beni cok tutuyorsun.
lounge flm caliyor suan huzur sakin dingin cok seviyorum bu saatlerde lounge fm candir :)


0 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;