6 Ekim 2009 Salı

suan menumde tunali salataaa ve portakal suyu var ve salata ile bile ekmek yiyen ben hala bu zayifligima anlam verebilmis degilim.bundan sonrada pancake yapma planim var,sabah aksam yapar oldum kilo alma calismalari tam gaz.
ayriyetten sinandigimizi dusunuyorum evet ! bugun dunyanin en guzel annesinden haber geldi patoloji sonucu temiz cikmis cok guzel bir haber evet ama sevinemedim neden dersen , cunku ben daha hastaligini bile bilmiyodum benden saklamislar ve sonuc cikinca soylediler neyse kotu gunler geride kaldi .. bu guzel haber ama kucuk bebemizin hastaneye yatmasi,bizim hastaliktan basimizi kaldiramamiz,ofiste islerin cok kotu gitmesi,gunlerdir tek tuk gelen order'lar,turkiyeye gidip gitmeme ikilemi ne zaman gidilecegi sorusu, falani filani .
sora ozel hayat boku.
ton baligi cok guzel biseymis lan ben daha yeni yeni yemeye basladim hic tatmamistim ama yemiyodum vardir oyle huylarim . sevdim onu
opuyore, gidip uyuyoree bay

1 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

principessa dedi ki...

tunayı yeme. omates yeme. zeytin yeme. peynir yeme ak.
hayat mı lan senin yaşadığın sen, seviyorum !

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;