9 Ekim 2009 Cuma



benim simdi ufak bebecik bi yegenim var 2 yasinda kendisi alp adi.onla oturuyoruz simdi ben cocuklari hep boyle gerizekali,tipe bak mal,aptal diye severim sikarim fln annem nefret eder oyle sevmemden bana gore dunyanin en guzel laflari bunlar,tam bebek sevmek icin.simdi bu alpikin konusma cagi oldugundan kelimeleri oldugundan 830293 kat farkli sekilde soyleme gibi bi ozelligi var mesela ona gore ;
elma-mani (ki biz ona mavi rengini ogretmeye calisiyoduk o sira sora ben elmayida ogretiyim deyince cocuuun akli karisti:))
basket-ballej
acildi-kapandi
gule gule-lee
alel le -hi harry (favori tv programi)
dipti-bana telefonunda video ac
adi ise alp degil ap.

ama o varya cok tatli ben onu yerim yerim.bilgisayarimda skype'imi yunanca yapmis ama o konuda affetmicem onu.

bide bunun boyle bi kitabi var muzikler caliyo evde herkesin dilinde;
ooo ercan ne getirdi amcan bir bardak sut ooooo yatmadan once uyumadan once,icmelii inSAN degil mii ercaan gibiiii
velakin seviyorum bu veledi.ilerdede cok sevicem yegen guzel sey ben buyutcem onu salak.

3 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

keLemek dedi ki...

ama inan yer ediyor o tum kelimeler onda
bilgisayar gibiler
herseyi bir yere kaydedip en olmadik zamanda
hop diye dokuluveriyor en olmadik laflar
gene de dikkat derim (:
ama fotograftaki bakisida yerim..

Bugra dedi ki...

Hah !

Aynı benim ufaklığıma benziyor :)

Tirnakli Bakla dedi ki...

*KeLebek evet farkindayim aslinda,alismisim kotu bisey bu . :)

*Bugim,buyuyunce benzemesinde hahahah

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;