4 Ekim 2009 Pazar

Hello malatya ,ne var ne yok orda
Bugun neyi ogrendik ,nivyork'a geldiysek sira ne kadar uzun olursa olsun beklemeli ve Shack Shake'te zuuuper shackburger ile cheesy fries yemeliymisiz tika basa doyduktan sonrada cold stone'un 342349234 cesit dondurmasi arasindan ya ozel karisimlardan birini secmeli yada kendi karisimimizi kendimiz yapmaliymisiz.ben ozel karisimdan memnun kalmadim lakin kendi karisimimi yapsaymisim daha maaakbule gecicekmis oda ayri mesele ama enerji patlamasi yasamaniz olasi.Dondurmalarin size'lari like it -gotta have it-en buyugun adini unuttum seklinde,cok eglenceli.Iceride hep zenciler calisiyo ve 5 dk da bir anlayamadigin bir sarki cigiriolar hep birlikte,kendi marslari fln olsa gerek,mars hemde o derece..
yoldan gecerken bir abimizin gay olmasaydim benimdin suan biliyosun degil mi demeside cabasi .hihi evet i lav firat
gunaydin dostlarim.

4 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

UndefinabLe© dedi ki...

Lesbo olsaydım şu an benimdin biliyorsun deel mi bebeyim?!
Çıstak dumtıstak.
Evet.

I love Fırat, too. Hemi de çok bi fazla (= Lakin aynı Fırat mı bu?! (=
-D-

Tirnakli Bakla dedi ki...

bence ayni firat hihi evet :)

principessa dedi ki...

yaa orda birlikte olmalıydık hem ben sana ayşegül dansıda yapardım :D

Tirnakli Bakla dedi ki...

sartlar el verse ben aysegul dansinada raziyim bebeeem. keskee

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;