15 Ağustos 2009 Cumartesi

Twilight furyasina bir yazida benden.Uzun sureli direnmeler sonucu Amerika'ya yanimda getirdigim twilight'i izlemeye koyuldum bugun.Cok gec kalmisim.O nasil bir insandir diyorum ? Herkeste mi ayni etkiyi yaratir bir Edward ? Onu Edward yapan o degil ya o filmde ki sahiplenmesi var ya kizi beni bitirdi.Surekli suratimda bir gulumsemeyle izledim.Abartmanin manasi yok ama takildigim 2 sey var filmde.1. sahiplenilmek budur. 2.Insan asik oldugu insan adina herseyi goze alir herseyi.Sen niye burayi seviyorsun da ben sevmiyorum ? Hic dusundun mu? Hadi oturda dusun bebegim .

4 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Loreathan dedi ki...

Ben izlemedim, ve ilk defa bir film hakkında bu kadar ön yargı taşıyorum. İzlemeyeceğim muhtemelen de:)

Tirnakli Bakla dedi ki...

On yargi derken ? Herkesin bu kadar filmi ovmesi midir sebebi ? Bence yine de bi izle derim :)

Loreathan dedi ki...

Valla, o da var ama daha çok film bana kıytırık MTV gençliği için yapılmış gibi geldi. Ayrıca duyduğuma göre kitaplarının yanında geçmiyormuş. Oyuncuları da pek sevdim diyemem. Hele 2. sinin bir trailerını izledim aman Allahım, cheesy ötesi.
Benim fikrim bu tabi seveni çok:)

Tirnakli Bakla dedi ki...

Cok abartmamali sadece Edward'i abartabiliriz,farkindaysan bende ona odaklanmisim filmi izledikten hemen sonra onun etkisiyle :) 2.sini izleyip yorumlamak uzere o zaman ..

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;