25 Ağustos 2009 Salı

Mesela suan Eskisehir'de olmak isterdim.Mesela esparkta olabilirdim mesela mesela.Ne manasiz dimi espark i istemem. Ulan son 2 senedir karnimiz aciktiginda lakin pijamalarimizla dahi gittigimiz tek mekani nasil ozlemem.Evimizin karsisi olurdu kendileri.Hop 2 tur attik mi kendimize gelirdik lakin birde etrafini dolastik mi degmeyin keyfimize hahaha sinav zamanlari muhabbetleri.Son zamanlarda kesfettik lan bunu soyle evden cikip havelkanin ordan dosdogruuu kahve dunyasi ordan doorrsun ordaaaan sora pool&bistro bak bak bak caktirma yok dimi i ihhh tmm hahha gecebilirz :D derken anacim don sola tren rayini gec sora yine ev.git eve ders calis hadi.
Haci amca napio acaba simdi ? Yada Hilmi amca djkjhkwe ps:haci amca; apartman sahibi.hilmi amca;ev sahibi. Hilmi amca saolsun gun asiri ziyaretleriyle meshurdu.Kizlar her seferinde telefonunu acmaz yine bana kalirdi adamin telefonunu acmak.
H-gulum musaitseniz gelicem
E-hiii ee hii tabi hilmi amca buyur.
H-bak o garanti kagitlarini naptiniz nerde onlar onlari kaybetmeyin bak seneti aldiniz mi bak bak telefonu kapatinca borc olmadigina dair kagitlari bana yollayin bak adresi veriyim dur dur yaz gulum bik bik bik bok bok bok
Sonra haydaaa adam o 4 kati cikana kadar isin yoksa ayakkabiligin ustunde duran tuzlugu kaldir,salondaki ayakkabilari ayakkabiliga koy,hooop bira ve bilimum icki siseleri koltugun altina.Onemli olan gokkubede hos bir seda birakmak auhahaauh.

Laaaaaaaan saraba gitmek istiyorum aksamada.

8 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Adsız dedi ki...

senin yerine dolastım esparkta:)) hilmi amca ve hacı amcayla da karsılasmıs olabilirim ama emin değilim:)
eskişehirden sevgiler:))

Tirnakli Bakla dedi ki...

ah cok sevindim :) ama hilmi amca ve haci amca pek esparka takilmiolar biliomusun :D o zaman benim yerime sarabada git bi gun :)
new jersey'den kocaman sevgiler !

Adsız dedi ki...

ne demek giderim tabi:)) istedigin bişi olursa gönderirim,kalabak suyu falan:))

Tirnakli Bakla dedi ki...

ahaha :)) cok dusuncelisin canim saol! muzigini gonderebilirsen iyi olur kalabagin :D

principessa dedi ki...

hahahaahhahahahahahahaahhahaahahah
çaktırmadan bakma muhabbetine "boyutları var" ı eklemeyi unutmuşsun bebeyim:D

bide gerçekten önemli olan gökkubbede hoş bir seda bırakmak hahahahaha

bide x2 ben telefonu kapattıgıma dair kağıtları adama vermedim hala:D

Adsız dedi ki...

dındını dındındın dındını dındın dınadınadındındın dıdıdın dın Kalabak suuuuuuuuuuuuu:))))

Tirnakli Bakla dedi ki...

ahahahha tesekkur ediyorum :D

ben boyutlari vari nasil unuturum,hatta pelinin simdi boyutlari var boyle kucuk kare fln el hareketleri esliginde cana anlatisini caninda nee? ne boyutu bee? hangi boyut die cigirisini :D
hilmiyide bi arasan diorum.kahrindan olmesin.

principessa dedi ki...

ölse duyardık :D

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;