25 Ağustos 2009 Salı

Ahanda mim

I got mimmed beyb ahaha

Gel gelelim this is my first mim.



Benim 7 ilginc yonummus istenen.hadi bakalim ;


1-Domates yemem,beyaz peynir yemem,zeytin yemem,onu yemem bunu yemem seni yemem.Kisacasi kahvalti kulturum sifir.

2-Kolonya koklayamam.Koklarsam biliniz olurum (olmak degil o olmek bknz.bu aksam olurum beni kimse tutamaz,ben bu ingilizce klavyenin!) Nefesimi keser.Kucukken yanlislikla kafamdan asagi dokulmustu,tipasi yokmus oluyodum lan.

3-Banyodan sonra yatakta kayarim,bacaklarim birbiri ustunde durmaz falan,uyuyamam sinirim bozulur.Cok yumusak oluyorum napiim.Fazla temizlik bana iyi gelmiyor.

4-Gozumde gunes gozlugu varsa duyamam.Kanitlanmistir.Abla birsey sorar gunun birinde bende ki hareket; gozlugu indirir.Hi ? Ne dedin ?

5-Insanlar kilo vermis mi almis mi hic bir zaman anlayamam,anlayamamisimdir benim gozumde hep aynilar nedense.Bu yuzden yaa elif kilo verdim dimi ben bu aralar baksana gobek gitti fln diyenlere bon bon bakarim.Boyutlarla ilgili problemlerim var evet.

6-Hava aydinlaninca uyuyamam.uyut beni uyutabilirsen.

7-Bu kadar yetse ? Bulamam bir tane daha. O kadar da degisik bir kizim.

Kimseyi mimlemiyorum.Aliniz tepe tepe kullaniniz.Hem neydi mim ben bilmiyorum.

4 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

principessa dedi ki...

sende çok değişik kızsın bee ama bu asabiyet bu agresiflik ve bu kendini bilmezlik neden acaba neden :D
okuyanlar dayak yiyorum hissine kapılabilirler,benden söylemesi :)

Tirnakli Bakla dedi ki...

harbiden okudumda bi dovmedigim kalmis lan sen niye bole beni tanimayan bilogger arkadasim gibi yorum yapiosun bilmezmisin pamuk gibi kizi :D

Tirnakli Bakla dedi ki...

7. ilginc ozelligimi buldum lan goz kirpamiyorum.

principessa dedi ki...

hahaahahahahah
sigarada tutamıyosun:D buda 8 . olsun:D

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;