16 Mayıs 2009 Cumartesi

Kiz Kiza



Evet...Dun gece verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur diliyoruz.Masum bir sekilde basladi aslinda ama sanirim 3umuzde icten ice biliyorduk boyle bitecegini gecenin.Cok mu guzeldi dun gece ? Cok mu eglendi bu 3 kiz ? Ama bu cumleleri okumayi bileceksiniz soru degil bunlar eskiden bize yadigar kalan bu konusma tarzi simdilerde mucella ile pertevin dillerinde. Oyleki olay mucusu mu ? ye kadar geldi! Seviyorum herkesi . Evet dun gece dostlugumuzu bu kadar gostere gostere yasadigimizdan dolayi ozur diliyoruz.Bir yasanmislik daha ekledik haneye.Birbirimizi analiz ettik.Hadi simdi sira bende dedik.Pelin tuvaletten gelirken resmini cekebilmek icin gozumuzu yoldan ayirmadik.Ben surekli gidiklerde oldum sonra tekrar dondum.Annem beni merak etti,ben haber vermedim,ayip ettim.Gecenin ilk asamasini bitirdikten sonra her yere yuruyerek gidebilmenin verdigi rahatlikla kendimizi baska bir yerde bulduk.Pekte guzel ettik,cokta guzel ettik.

Gecenin basinda manasizca sallanan 3 kiz,gece sonunda kendini oynamaktan alikoyamayaraktan evinin yollarini tutar.Tutarda ne tutma :D daha mekandan cikmadan falsolar verilir :D Eve geldikten sonra hadi giyinip esnaf lokantamiza corba icmeye gidelim diye tutturan Pelin ve Elif'i Mucella saolsun durdurur.Gerci bi ara ''naparsaniz yapin ya'' dedi oda gozumden kacmadi deil :D
Boylece bu gecede burda biter .
Dostlugumuzu gostere gostere yasamak diye buna diyorum ben! Surekli sarilan ve Istanbul'a gittiginde beni unutmazsin dimi ? gibi turlu turlu soruyu birbirine soran insanlar...


2 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

principessa dedi ki...

naparsanız yapın lafını dedim sanırım hatırlamıyorum. :D
bi de geldiniz "abi ben çok normalim " . ne lan bu :D
ben böyle normallik görmedim.
bana anlatıyorlar.
peh.
kaçın kurasıyım kızım ben ? kül yutmam, ama sigara içerim..
güzel bi geceydi demek yanlış olur , daha önceden de yapılması gereken bir geceydi !
ama belki o zaman bu kadar tatlı olmazdı.
istanbul a gidince beni unutmazsın dimi dediğimi net bir şekilde hatırlamam da cabası.
seni pek bi çok seviyorum.
benim adım gubbi.
herkesin adı guppi.
çok mu seviyorum ben seni ?
okumasını biliceksin.
oldu o zaman iyy akşamlar.
kendi blogumda dün geceye değineceğim.
detaylarıyla görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

çok alakasız olacak farkındayım ama memleket özleminden olsa gerek, ben de adanalıyım.. :D

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;