15 Mayıs 2009 Cuma

Sirf bir yazi yazmak icin sabahin 4:37sinde blog acilir mi ? Acilir!


Top 5 topics that we talk about almost everyday
  • Ne yesek ?
  • Derse girmesek ?
  • Benim annem soyle goz kirpar,benimki misafirlikte gozunu soyle acar :D
  • Iyi kizmis ya! Abi iste onyargi ..
  • ..... dermisim! ( gerek yok bence belirtmeye)
Guppi ve Bizdiga ithafen ..

Sanirim bu gece bir kez daha karsilastik o aci gercekle ve her gecen gunde birer birer yaklasiyoruz SON'a.En son konserimiz dedik bugun ..Sonra en son dersimiz olucak,en son sinavimiz,en son yemegimiz, Eskisehirde evimizde son gecemiz ! Daha oraya sigdiramadigim bir suru baslik yuzlerce kez konusup konusup bikmadigimiz ve bikmayacagimiz .. Her zaman birlikte olmak ve ''her konuda'' birbirimizi desteklemeye devam etmek dilegiyle.. Seviyorum sizi!
Peki gecenin bu saatinde gerek varmiydi bu kadar duygusalliga ? Bence yoktu .O zaman ben gidik . En guzelide bu ;


Gelirken aglamistin
Orasi icin
Giderkende aglayacaksin
Burasi icin

3 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

principessa dedi ki...

lan tırnak makası
ağlicam :(

Tirnakli Bakla dedi ki...

bosver sen onu bunu bzim froyyd cikinlar nerde kaldi :D aglama agla die yazmadim aglama die yazdim .

principessa dedi ki...

"aglama agla die yazmadim aglama die yazdim ."

bu cümleyi değerlendiricem.

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;