1 Ocak 2011 Cumartesi

2011 gelmis hosgelmis ley ley limilimi ley



Ocak, 13 ocak hem mucuklamin dogumgunu hemde guzuyu tanidigim gun . sonrasinda Subat,Mart,Nisan,Mayis,Haziran hepsi birbirinin ayni gunler..Bir suru is gorusmesi,uykusuz geceler, mutemadiyen sabah 6 da yatan bir kiz cocugu ve onun icin uzulen annesi, Amerika'da olan guzu, ayni zaman diliminde yasamak, yasamaya calismak,tam anlamiyla yasamak belkide bilmiyorum...
Sonra ayaklarin bi tarafina vura vura kactigin Amerika'ya tekrardan gitme meraki acaba neden ?
Gidememe cunku gitmeye karar verdiginde 6 ay suren is gorusmesinin sonuclanmasi..
Hayat oyle bir zamanlama yaparki bazen sasirirsin, senin amerikaya gitmek isteme sebebin bir bakmissin karsinda !
Hayatinin en buyuk surprizi..
Yalnizca bir kac gun sonra ise baslamak..
Yeni baslangiclar diye bunlara derim ben..
2010 senesi benim ve benim hayatimda olan herkes icin yeni baslangiclardan ibaretti..
2011'de bunlarin daha guzelleri olsun hepimize,hep hayal bile edemeyecegimiz mutluluklar yasayalim..

*ayni 2010 gibi

anlatmisim megersem..

1 bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyen:

Bugra dedi ki...

bu kız beni görmeli bana kazak örmeli... Benim 2011 için dileğim budur. :)

Yorum Gönder

Bu kiz beni gormeli bana kazak ormeli diyenler buyrun ;